1. Чи є використання кредитно-модульного формату підвищення кваліфікації в міжатестаційний період запорукою неперервного зростання педагогічних працівників?
2. Яка роль методичної служби в цьому процесі?
Примітка. Завдання поточного контролю будуть відпралені на електронні адреси 12 березня після 14 години.
Подписаться на:
Комментарии к сообщению (Atom)
відповідь №1 Використання кредитно-модульного формату підвищення кваліфікації в межатестаційний період спонукає до неперервного навчання, тому є ефективним засобом зростання пед.працівників.
ОтветитьУдалитьВідповідь №2 Методична служба в цьому процесі являється посередником між слухачами курсів і тьютером, а таком помічником в пошуку та засвоєнні вивчаємого матеріалу.
Відповідь №1. Використання кредитно-модульного формату підвищення кваліфікації в міжатестаційний період є запорукою неперервного зростання педагогічних працівників.
ОтветитьУдалитьВідповідь №2 Методична служба в цьому процесі сприяє взаємозв*язку між слухачем курсів і тьютером, слухач може звернутися до МС за консультацією, роз*ясненням щодо вивчення тієї чи іншої проблеми.
№ 1.
ОтветитьУдалитьНа сучасному етапі суспільного розвитку мета і завдання післядипломної освіти істотно змінились через прагнення України інтегруватися у європейський і світовий простори. На неї покладається спеціалізоване вдосконалення освіти та професійної підготовки працівників шляхом поглиблення, розширення й оновлення їхніх професійних знань, умінь і навичок.
Одним із чинників безперервної освіти дорослих є післядипломна освіта та використання кредитно-модульного формату вдосконалення професійної компетентності педагога в міжатестаційний період. Такий формат Активізує пізнавально-творчу діяльність. Педагог сам вибирає час навчання, форми та види роботи. Але повинна бути мотивація: навіщо я "збираю" кредити? По закінченню терміну навчання педагог повине отримати не тільки свідоцтво про курси, а і атестаційний лист, адже він протягом 5-ти років навчався і отримав певну кількість кредитів.
№ 2.
Методична служба здійснює наукове та інформаційно-методичне забезпечення діяльності педагога, супроводжує його протягом всього терміну, інформує про зміни.
Методисти Н.О.Греджева та В.В.Тристан
ОтветитьУдалитьВідповідь №1:Система навчання, яка зорієнтована на процес перепідготовки педагогічних кадрів та спрямована на перехід від рекурентної до неперервної (продовженої)освіти шляхом впровадження інноваційного формату підвищення кваліфікації педагогічних кадрів і є кредитно-модульна система, що є запорукою неперервного зростання педагогічних працівників.
Відповідь №2: Методична служба в цьому процесі є важливою, неперервною ланкою, яка надає навчально-методичний супровід педагогічним кадрам, які навчаються за кредитно-модульною системою.
Семенова В. В.
ОтветитьУдалить№ 1
Безумовно. Введення кредитно-модульного формату підвищення кваліфікації в міжатестаційний період:
- спонукає мене особисто змінити власне відношення щодо навчання в системі підвищення кваліфікації та активізувати свою пізнавальну діяльність;
- обрати час для самовдосконалення;
- створює можливість для активізації самостійної , індивідуальної, безперервної самоосвітньої роботи;
- до зміни педагогічних методик, впровадження сучасних моделей організації навчального процесу.
№ 2
Діяльність методичної служби в цьому процесі повинна бути спрямована на:
- цілеспрямовану, системну роботу з педагогами щодо стимулювання самоосвіти, саморозвитку, самореалізації;
- створення умов для реалізації особистісних функцій педагога, для підвищення його професійного саморозвитку, готовності до інновацій тобто до опанування нових програм і технологій;
- максимальну активізацію та поновлення у педагогів знань;
- формування мотиваційної та змістовної готовності педагогів до професійного самовдосконалення;
- забезпечення оптимальних умов для обміну досвідом
№1.Да, є, тому що кредитно-модульний формат забезпечує можливість навчання за індивідуальною(варіативною) частиною, професійної програми, а також забезпечує безперервний процес інтелектуального розвитку і вироблення відповідних умінь, практичного застосуванння теорії. Навчання не вимагає відвідувння навчального закладу. Цей формат дозволяє навчатися вдома, на робочому місці, в бібліотеці тощо.
ОтветитьУдалить№2. Роль методичної служби:
- організаційно-координаційна (МО, ПДС, ТГ,майстер-класи, інтерактиви);
- інформаційна (доведення інформаційно-методичних матеріалів до педкадрів);
- методична (консультування, допомога у використання метод. матеріалів, забезпечення науково-методичного супроводу самоосвітньої діяльтності педагога, надвання допомоги).
Доброго дня!Відсилаю відповіді на питання консультації від 10 березня 2009р.:
ОтветитьУдалить1.Модернізація системи освіти вимагає суттєвих і якісних змін в роботі педагогічних працівників та медодичної служби. Тому головною метою є - розвиток особистості протягом життя та непреривного характеру навчання і професійного удосконалення кожного суб"єкта освітнього процесу.А кредитно-модульний формат підвищення кваліфікації в межатестаційний період як раз і сприяє цьому процесу.
2. Все це, тобто модернізація системи освіти і визначає стрижневі напрямки діяльності методичних служб, а саме: професійне ставлення педагогічних працівників, удосконалення педагогічної майстерності і підвищення кваліфікації педагогів.
відповідь № 1:Да,є,тому що кредитно-модульний формат:- забезпечує реалізацію дидактичного принципу свідомості педпрацівників у безперервному навчанні;-спонукає педпрацівників працювати систематично та самостійно;-розширює можливості для всебічного розкриття та розвитку творчих здібностей педпрацівників;-індивідуалізує навчання,
ОтветитьУдалитьвідповідь № 2:Методична служба в цьому процесі:-знайомить педпрацівників з нормативно-методичрими матеріалами(інформаційним пакетом тощо),які регламентують організацію навчального процесу за кредитно-модульною системою;-роз"яснює педпрацівникам права і обов"язки,особливості організаціі навчального процесу,вимоги до рівня засвоєння знань,формування вмінь,сутності бально-рейтінговоі системи оцінювання;-надає рекомендаціі педпрацівникам щодо формування іх індивідуального навчального плану з урахуванням засвоєних кредитних модулів
Добрий вечір!Відсилаю відповіді на питання консультації від 10 березня 2009р.
ОтветитьУдалитьКредитно - модульна система вимагає особисто від мене зміни власної позиції щодо вивчення в системі підвищення кваліфікації та в міжкурсовий період вибраної проблеми, свідомо активізується пізнавальна діяльність,вибирається зміст, обсяг,час для засвоєння, темп роботи, пошукова діяльність, вибор літератури та час спілкування з педагогами.
Кредитно - модульна система дозволяє адекватно оцінити свої можливості, результати своєї праці,щоб потім організувати процес самоосвіти.
№2.Методична служба в цьому процесі являється посередником між слухачами курсів і тьютером, а таком помічником в пошуку та засвоєнні вивчаємого матеріалу.
Добрий вечір!Відсилаю відповіді на питання консультації від 10 березня 2009р.
ОтветитьУдалитьКредитно - модульна система вимагає особисто від мене зміни власної позиції щодо вивчення в системі підвищення кваліфікації та в міжкурсовий період вибраної проблеми, свідомо активізується пізнавальна діяльність,вибирається зміст, обсяг,час для засвоєння, темп роботи, пошукова діяльність, вибор літератури та час спілкування з педагогами.
Кредитно - модульна система дозволяє адекватно оцінити свої можливості, результати своєї праці,щоб потім організувати процес самоосвіти.
№2.Методична служба в цьому процесі являється посередником між слухачами курсів і тьютером, а таком помічником в пошуку та засвоєнні вивчаємого матеріалу.
1.Використання кредитно-модульного формату підвищення кваліфікації в міжатестаційний період є запорукою неперервного зростання педагогічних працівників, тому що на сучасному етапі актуальність його визначається модернізацією управління в системі загальної середньої освіти; необхідністю запровадження інноваційних підходів в систему підвищення кваліфікації педагогічних кадрів; сучасними тенденціями розвитку суспільства.
ОтветитьУдалить2. Роль методичної служби:
- активізація пізнавальної діяльності (свідомо обирається зміст, обсяг, час для засвоєння, темп роботи);
- актуалізація рефлексивної діяльності кожного (підготовка до аудиторних занять і виконання самостійної роботи тощо).
Добрий день!
ОтветитьУдалитьвідповідь №1 Використання кредитно-модульного формату підвищення кваліфікації в межатестаційний період спонукає до неперервного навчання, тому є ефективним засобом зростання пед.працівників, підвищення їх загальної таінформаційної компетентності.
№2.Методична служба в цьому процесі є посередником між слухачами курсів і тьютером, а таком помічником в пошуку та засвоєнні вивчаємого матеріалу